Baby I love you...§§

 
GMN§§ Du är en del av mej! Allt vi gjort tillsammans och allt vi berättar för varann...om vi någonsin går skiljda vägar kmr jag sakna dej nått så OTROLIGT!! Du kmr ALLTID finnas i mitt ♥ och vad jag än säger så kmr du betyda så mkt mer än vad du själv förstår...Ingen är som du..Alla människor är olika och du är Unik för du är du! Får jag bestämma så kommer vi alldrig att skiljas och något i den stilen kmr över huvud taget ALLDRIG ske!! Bråka gör man alltid men dt viktigaste är att man kan göra dt bästa av situationen och till slut bli vänner igen.. Lova mej att vi alltid ska stå vid varandras sida och stötta varann och följa varje steg vi tar..Jag är såå glad att du finns här..Så SNÄLLA säg att du känner lika dant...
Kramisar
                  //Sofiijah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0