Sööt!!


Äntligen har Christina och Jordans son "Max" kommit. Jättesöt enligt mej! Man kan ju undra hur många miljoner hon fick för bilderna, haha. Men dom är ju så otroligt fiina...!! Det syns att både Christina och Jordan är stolta föräldrar. Det skulle jag också vara om jag fick en son men det dröjer nog några år,haha :D . Jag är så avis på Christinas hår. Jag ÄLSKAR det!! ♥♥ Jag har funderat på hårförlångning men jag vet inte riktigt...Ska fortsätta klura på det så får jag vet skriva mer om det någon annan gång. Nu ska jag käka lite. Bloggar mer sen om min lilla surprise ; ) .
Kraamisarr!!
                            //Sofiijah<33                        
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0