Tandställning :/

Jag har inte berättat det förut men jag har fått tansställning. Egentligen beror dt vel på att jag har velat dölja dt men så småningom kan man ju inte dölja dt längre...Jag kommer iaf få fiina tänder sen och dt e iaf ett +. 

  Förlåt förresten att jag har glömmt att meddela. Jag har ju inte bloggat på en vecka lr vad dt är nu :/ . Jag skulle skriva att dt skulle bli ett uppehållmen sen hade jag glömmt att packa och sen kom pappa och hämtade mej och ja, så var dt ur verklighet. Jag har gått och haft dåligt samvete för dt men jag hoppas dt är okej.. Hur som hellst så har jag kommit hem nu och kan skriva igen :) .




Ha dt sååå bra tills jag bloggar mer ikväll...
Kramisar
                              // Sofiijah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0