Till alla jag älskar...<3


Hela mitt liv har ni stöttat mej och lett varje steg jag har tagit. Allt har inte alltid varit som man tänkt och inte alltid lätt. Men ni har gjort min framtid ljus och lyst upp min väg. Stått vid min sida vad jag än har tyckt och tänkt. Det kan inte alltid ha varit så lätt ha behövt stå ut med mej. Men jag är oändligt tacksam för allt ni gjort för mej!! Ingenting hade varit det samma om inte ni hade funnits där - vid min sida. Det hade inte varit lika lätt att stå på sina egna ben..Allt jag vill är att tacka för allt ni gjort för mej. Alla år som har gett mej kraft och lycka. Jag är berädd att ta nya steg nu och visa vem jag är. Utan er skulle min chans vara värdelös och mitt hjärta tommt! Men jag har lyckan som alla pratar om! Jag har kraften jag behöver för att börja ett fint och bra liv nu! Jag behöver bara finslipa mina vassa kanter och sen är jag klar att fortsätta mitt liv som ni alltid beskrev och fortfarande beskriver mitt liv som i en saga :)
TACK FÖR ALLT!!
KRAMISAR
                       //Sofiijah<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0