Bad istället för Bowling...

vatten-coolt
Jag skulle ha bowlat med mamma, Samuel, Mia, Emil och Cornelia idag men det fanns ingen tid så nu ska vi åka och bada istället om mamma går med på det. Hon är på jobbet idag igen så Mia (min moster) ska ringa till mamma och fråga henne typ snart. Jag vet inte riktigt om jag är så glad över det menmen. Vi bytte ju ut laser dome mot bowling för att vi skulle göra det en annan gång så får iaf göra något roligt sen(tror jag,för jag har ALDRIG kört laser dome). Nu ska jag gå och vara med Samuel och kankse ringa mamma snart. Ha det bra tills jag bloggar mer ikväll :) .
Kramiga Kramar
                                              //Sofiijah<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst var det roligt i badet...?

Och laser dome ska vi gå till lite senare när fler kan vara med, det blir roligare då ;)



Tråkigt är det ju att bowlingen har stängt under sommaren (undrar lite hur man tänker när man stänger just när alla ungdomar har ledigt från skolan...)



Puss mitt hjärta

2008-06-17 @ 22:42:48
Postat av: jossan

haha laser dome e jätte kul<33

2008-06-18 @ 22:31:51
URL: http://jossansss.blogg.se/
Postat av: sofiijah<3

:) (L)(L)(L)(L)

2008-06-19 @ 11:34:41
URL: http://sofiijahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0