Lite från idag...

hejhej!!
Idag har jag varit uppe på stan här i Ludvika. Fast jag köpte inget för jag har inga pengar. Jag följde bara med mamma för att hjälpa henne med lite saker. För mej går det inte att shoppa i Ludvika för det finns ingen H&M :/ . H&M ville komma till Ludvika för några år sen men dom fick inte för dom andra affärerna för då trodde dom typ att dom inte skulle sälja lika mkt...Menmen. Annars har jag vel inte gjort så mkt idag. Sitter och tittar på teve just nu. Sen är jag tvungen att stå ut med forboll :/ . Mamma ska kolla på Sveriga-Ryssland :/ . Men nu ska jag gå och fokusera på teven (aa) ha det suuperbra.
Kraamisaar
                                //Sofiijah<3


Kommentarer
Postat av: jossan

haha min mamma kollar oxå på fotbollXD<33

2008-06-18 @ 22:33:06
URL: http://jossansss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0