Snygg frisyr...?

snygg frisyr (aa)
hejhej alla gullungar. . .
Sökte lite bilder på google och hittade en jättesöt tjej med en superhipp frisyr (aa). Okej, jag vet att jag är lite väl ivrig men jag älskar den värkligen. Den påminner mej om Nalle (Nadine, en kär vän till mej). Jag har alltid velat ha en frisyr som typ den här fast just nu går det ju inte eftersom jag har (väligt) kort hår :/ . Jag önskar jag aldrig hade klippt av mej håret menmen hade jag inte gjort det hade jag ju inte vetat att det inte var bra. Bloggar mer sen..(aa)...
Kramissar
                               // Sofiijah<3

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja, det var min första tanke att hon var lite lik Nalle. Det är en mycket snygg frisyr så du får väl börja spara igen :O). Jag tycker inte du gjorde fel som klippte av det, du passade jättebra i den kortklippta frisyren och det är väl kul att ha provat på. Kram kram

2008-06-18 @ 14:29:56
Postat av: sofiijah<3

ja, hade jag inte prövat hade jag ju inte vetat om det varit bra :) kram

2008-06-18 @ 18:15:36
URL: http://sofiijahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

EMO :S

2008-07-19 @ 21:12:10
Postat av: Sofiijah'

Tyck som du vill :)

Jag tkr både fjortisar och EMO's är fina...jag har både EMO och fjortisvänner :P

kram :)

2008-07-21 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0